sobota, 11 lipca 2015

Tajemnica prawdziwej apteki



Obserwuj siebie wewnątrz, a nie znajdziesz choroby.

Osho




Ta sentencja Osho mogłaby starczyć za wszystko, co znalazło się na tym blogu i we wszystkich książkach, artykułach, naukowych dziełach i za to, co do dzisiaj zgromadziła medycyna, gdyby to, co mówi jej autor zostało właściwie zrozumiane.

Niestety, zrozumienie stało się własnością tylko tych, którzy wykonali wysiłek znalezienia prawdy u jej źródła, a ono jest w każdym z nas.

Kto nie dotarł do prawdy, ten czerpie i gromadzi wiedzę z zewnątrz, a ta nie pokrywa się z prawdą, a dowodem tego są choroby.

I to by było na tyle, chyba, że chcesz z tym „fantem” coś zrobić …  Jeśli tak, naucz się zaglądać do swego wnętrza i … porzuć śmieci. To wszystko.

O tym jak wyrzucać śmieci i jak zaglądać do wnętrza nie muszę ci mówić, gdyż uświadomienie sobie prawdy z nagłówka już wprowadziło cię na ścieżkę prowadzącą do zrozumienia. Reszta przyjdzie sama. Cierpliwości!


Piotr Kiewra

1 komentarz:

  1. Dziś dopiero znalazłam te dwa blogi. Przypadek? Wiem, że nie. Czytałam Osho i myślałam, że go znam i zrozumiałam, nic nie pojęłam.Dopiero dziś spadła z mych oczu zasłona. To był błysk, choć to złe słowo. Jak mogłam dotąd nie widzieć czegoś tak oczywistego. Dziękuję. Dopisałam do ulubionych. Barbara

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są moderowane.